2012-10-11
14:27:00
Torsdag- Reflektionsuppgifter
Hej! Idag har vi fortsatt med vårt tema-arbete. Här är dagens reflektionsuppgifter.
1. Mina tankar om praktiken på COOP.
- Jag tycker att det verkar jättekul! Det ska bli spännande att praktisera på Coop, för det är en bra affär, och det finns många trevliga personer som jobbar där tycker jag. Sedan är det ju också bra med tanke på sommarjobb och så, sa ju Magnus.
2. Vilken avdelning blev du intresserad på och varför?
- Jag har inte direkt någon favorit, men det kanske "Frukt & grönt", "Mejeri och dryck" eller "Bake off". Jag vet inte riktigt varför jag tycker de "stationerna", men jag tycker att det verkar kul med frukt, mejeriprodukter och bröd m.m. Men som sagt, jag har inte drekt någon favorit, så för mig spelar det inte så jättestor roll vart jag hamnar. Magnus sa ju också att vi nog kommer att rotera så att man förhoppningsvis kommer att få vara på två eller tre stationer under veckan.
3. Om drygt en vecka ska ert grupparbete redovisas. Har er grupp planerat ert arbete så att ni hinner bli klara? Har ni stött på något problem under dagen? Har ni kanske ändrat er planering sedan i måndags? Övriga tankar.
- Ja, jag tror att vi kommer bli klara. Vi har inte direkt stött på något problem, men jag tycker faktiskt att det saknades lite engagemang i gruppen idag, så det var lite tråkigt. Men vi hann ändå skriva ganska mycket på manuset, så imorgon ska vi ner till Varbergs Teater och filma de första scenerna där. Nej, jag tror inte att vi har ändrat vår planering, men som jag sa i måndags, så hoppas jag nu bara att slutresultatet blir bra!

Varbergs teater
Ha det gött! /Amanda
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Kommentar:
Kommentera inlägget här:
Hej igen Amanda!
Vad kul att du ser fram emot praktiken på COOP. Synd att höra att arbete varit segt hos er idag och jag måste erkänna att vi lärare kanske kunde stöttat upp bättre. Var noga med att dela upp arbetet och ha täta avstämningar och deadlines.
Härligt att se att du ramar in dina reflektioner med inledning och bilder :)
Vi ses
/Jennie