2012-10-17
14:03:59

Onsdag- Uppgifter till dagens reflektionsfrågor
Hejsan! I detta inlägg hade jag tänkt reflektera över temaveckorna. 

Personligen tycker jag att det har varit kul med temaveckor, och temat är också kul! Det var verkligen jättekul i Göteborg och det har varit kul att göra en film, men jag tycker även att det har varit lite jobbigt, för vi har haft problem med var vi ska filma någonstans m.m. Jag hoppas att vi ska hinna klart, och att ALLA i gruppen ska vara lite mer engagerade och framåt nu när vi spelar in det sista (jag låter så himla negativ, men jag menar absolut inget illa med det jag skriver). 

Om man tänker på dagens arbete tycker jag att vi har fått gjort en hel del, även fast vi inte fick fortsätta filma i musiksalen som vi gjorde igår. Vi filmade klart intervjun i New York, och sedan började vi även filma sista scenen, så det var bra!

Fråga: Hur kommer redovisningen se ut på fredag? Är det bara klassen som ska se vad vi har gjort, eller är det flera? 

(CC) Bild från "flickr.com". 

Detta är ett typiskt exempel på hur min grupp är. Vi skrattar väldigt mycket, och har väldigt kul (men vi är också seriösa och gör vårt arbete). Sedan står det ju också "Laughter is the music of the soul" och eftersom att vi jobbar med musik inom temat, så passade det ju extra bra! 

Ha en bra dag! /Amanda

Kommentar:

Hej Amanda!

Vilket härligt inlägg! Du tycker att du låter negativ men jag håller inte med - att ge förslag på förbättring är inget negativt. Bilden var ju verkligen klockren.

Jag vill försöka svara på din fråga - egentligen är det ju upp till er vilka som ska se musikalen. Men alla i klassen kommer ju vilja se den eller hur? Ni kanske väljer att lägga den på vår blogg/youtube/eller liknande?? Något att fundera på.

Ses i morgon
Jennie

2012-10-17 @ 18:21:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: